Τετάρτη, 1 Μαΐου 2013

Το θαυμαστό ΕΛΛΗΝΙΚΟ αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ!



Ο Δημήτρης Κορρές -χωρίς άλλες συστάσεις- είναι ένα πρόσωπο το οποίο η γενική μετριότης και το βόλεμα, αναγκάστηκε να ανάγει σε μύθο, στον χώρο της αρχιτεκτονικής και της μηχανικής.

O ίδιος, εξαιρετικά απλός και φιλικός (όπως όλοι οι σοβαροί άνθρωποι) παραμένει μοναδικά ανήσυχος θεωρώντας την αρχιτεκτονική και την μηχανική μέγα πεδίο έρευνας, πειραματισμού και πρακτικής εφαρμογής. Στη σκέψη του όλα αυτά είναι μια ενιαία γραμμή η οποία εκκινεί από τα πολύ αρχαία χρόνια και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.

Ο σημερινός αρχιτέκτων στην Ελλάδα έχει να ανταγωνιστεί τον Ικτίνο και τον Καλλικράτη: "να φτιάξεις μια ξερολιθιά που να αντέξει 2500 χρόνια και να είναι το πιό διάσημο κτίριο του κόσμου..." μου είχε πει ο ίδιος σε ανύποπτο χρόνο, χρόνια πριν.
Αντίστοιχα ο μηχανικός θα πρέπει να ξεκινήσει τη σκέψη του από τον Αρχιμήδη και τον Ήρωνα τον Αλεξανδρέα και να φτάσει στη Formula 1, στα ηλεκτρονικά και στις σκέψεις που δεν έχουν κατορθωθεί ακόμα μέχρι σήμερα.

Προσπαθώντας για πολλά χρόνια να κρατήσει τη σκέψη του καθαρή και το μέτρο του ελληνικό, ο Κορρές αναγκάστηκε σε στάση εν τέλει φιλοσοφική. Εξωσυμβατικός και φαινομενικά ανατρεπτικός στη high tech παράγκα του στη Πεντέλη, αγάπησε τις μηχανές σα παιδί. Ό τι κατασκεύασε αφήνει τον homo catanaloticous άναυδο. Δεν είναι μόνο η γέφυρα της Χαλκίδας, τα εκκλησάκια και οι καμινάδες που πάνε βόλτα, η υπέροχη γυναίκα μοτοσυκλέττα και τα άλλα γνωστά του επιτεύγματα. Είναι η απίστευτη σεζ λονγκ με τα καρούλια, η μικρή πισίνα για την κόρη του κάτω από το δένδρο, το μηκυναϊκό γραφείο, η σόμπα challenger και τόσα πολλά άλλα απλά και καθημερινά πράγματα που θα τύχουν σίγουρα ειδικής μελέτης κάποια στιγμή.



Το αυτοκίνητο ήταν για τον Δημήτρη Κορρέ από πάντα μια αγάπη και ταυτόχρονα ένα πεδίο έρευνας. Ξεκινώντας από το θρυλικό διαφανές 2CV του (αμάξωμα απο plexiglass) και τις μοτοσυκλέττες, δεν έπαψε ποτέ να αναζητά το απόλυτο αυτοκίνητο. Ένα όχημα που θα μπορεί να κινηθεί στον δρόμο σαν formula 1 και στο χώμα σαν μοτοσυκλέττα trail ή cross. Γνωρίζοντας στη θεωρία και στην πράξη ΟΛΟ το αυτοκίνητο (κάθε του βίδα) μπόρεσε να εκτιμήσει την επαναστατικότητα τη σχεδίασης του 2CV ήδη από πολύ παλιά. Το σύνολο των γνώσεών του και το πείσμα της ερευνητικότητάς του τον έφεραν αντιμέτωπο με τα χαρτιά του και μετά με τόρνους, φρέζες και γραναζοκόφτες στο σπίτι του κι αργότερα στο εργαστήριό του. Χρειάστηκαν δέκα χρόνια σκληρής δουλειάς με μεγάλα προβλήματα και συνεχής αναζήτηση πόρων και υποστήριξης για να φτάσουμε στο KORRES PROJECT. Το πιό περήφανο project που είδαν τα μάτια μου μέχρι σήμερα.
100% μηχανικό, απλό, ευφυέστατο και απίστευτα δυνατό και όμορφο το θαυμαστό αυτοκίνητο του Δημήτρη Κορρέ είναι μια ακόμα εποποιϊα της σκέψης. Η ανάρτησή του έχει ήδη κατοχυρωθεί επίσημα αλλά κυρίως στα χείλη των μηχανικών του κόσμου σαν "η ανάρτηση Κορρέ" και τα video sτο youtube κάνουν τους μικρούς και μεγάλους πιτσιρικάδες να κλαίνε.
Φαίνεται ότι ο Δημήτρης Κορρές κατόρθωσε αυτή τη φορά να συνομιλήσει με τους δασκάλους του.



http://omorfipoli.com/korresproject.html

Αυτες είναι οι φωτογραφιες του αυτοκινητου που έχει σχεδιαστει απο τον Δ Κορρε και έχει κατασκευαστεί εδω και ενα χρόνο απο εμας μέσα στο εργαστήριο που βλέπετε στις φωτογραφίες. Αυτο το χρόνο υπάρχουν σχέδια για το προτοτυπο παραγωγής που οδεύει προσ κατασκευή στην Αμερική απο επαγγελματίες κατασκευαστές.
Το puzzle χύμα στο πάτωμα
 


 


Το σασμάν που εγινε πραξη μετα απο 1 χρονο σχεδίαση



 
 
 
 

Στην τελεφταια φωτογραφια ο τροχοσ είναι 90 εκατοστα απο το εδαφος και ολοι οι τροχοι πατανε σχεδον με το ιδιο βάρος.
http://www.cnchobby.gr/forum/Default.aspx?g=posts&t=373

0 Σχόλια.:

Δημοσίευση σχολίου